Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 lutego 2013

NOWY BLOG

Hej :) oczywiście przepraszam za niedodawanie rozdziału, ale po prostu nie mogę się skontaktować z drugą autorką opowiadania.

i druga sprawa jest taka, że planuje założyć nowe opowiadanie. mam tylko do Was pytanie- o czym chciałybyście czytać? w sensie fabuła. bo bohaterami oczywiście będzie TW. chciałabym tylko pokazać ich w troszeczkę innej odsłonie. mam już w głowie pewien plan całego opowiadania, ale nie chciałabym, żeby moje myśli były sprzeczne z Waszymi, dlatego czekam, na wasze pomysły :) Amy.

4 komentarze:

  1. Ja chciałabym, żeby było o jakiejś biednej/ zagubionej dziewczynie, która ucieka do Londynu przed rodzicami i tam zostaje zgwałcona, a ratuje ją jeden z członków The Wanted ( ja tam bym chciała Nathana :D )
    To tylko moja propozycja, a zrobisz co zechcesz ;)
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, Twój pomysł jest świetny i w sumie nie głupie jest, żeby wcielić go w opowiadanie. Choć przyznam, że mam je troszkę inaczej rozplanowane, ale gdzieś w trakcie opowiadania, na pewno coś takiego będzie miało miejsce. Dziękuję za propozycję :)

      Usuń
  2. Witam! :D
    Nominowałam Cie
    http://wartowierzywtocosikochaboniemoliwenie.blogspot.com/2013/02/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń