Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 października 2012

SŁUCHAJCIE !

Chciałabym Was wszystkich przeprosić, że nic nie dodawałam i szczególnie przeprosić Olgę, ponieważ nie wiedziała co się dzieje, z resztą jak Wy wszyscy.
Laptop mi się zepsuł i po prostu z dnia na dzień zostałam bez kontaktu ze światem. Nie miałam żadnej możliwości, aby dodać jakikolwiek rozdział. Nie wiem, czy nie skończyć z opowiadaniem.. po tak dużej przerwie nie mam kompletnie pomysłów jak je kontynuować. Tymbardziej nie wiem czy dam rade nadrobić wszystkie nie przeczytane Wasze rozdziały.

Zobaczymy... jeszcze raz przepraszam .. : c

3 komentarze:

  1. Nieeeee. !!!
    Proszę nie kończ opowiadania . !
    Na pewno, coś wymyślisz :)

    Zapraszam również do mnie : http://gladyoucame-storyofthewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wolno ci kończyć opowiadania ,bo do ciebie pojadę i cię zmuszę, muszę wiedzieć co się stanie z Amy i jej bólem w podbrzuszu.




    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak skończysz to cię chyba uduszę!!! Nie po to czytałam go w piątek do pierwszej w nocy :/ Dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń