Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 marca 2013

Rozdział 19

Cały czas nie mogłam uwierzyć, że sobie wszystko przypomniałam. To było takie niesamowite!!! A poza ty fajne doświadczenie znów mieć siedemnaście lat.
Po cichu wyszłam z łóżka i poszłam do kuchni napić się soku. Miałam zrobić sobie śniadanie, ale...
Chwyciłam gazetę i zaczęłam czytać jakieś badziewne artykuły. Po chwili poczułam, ze ktoś mnie obejmuję od tyłu.
-Dzień dobry kochanie- szepnął mi chłopak do ucha i pocałował w policzek.
-Cześć- Odpowiedziałam .
-Co chcesz na śniadanie?
-Nic, już jadłam,
-Ok, masz jakieś plany na dzisiaj?
-Chyba pójdę na zakupy. A ty?
-Muszę jechać ogarnąć studio.
Spędziliśmy razem miły poranek, a potem każde z nas poszło w swoją stronę.
Na Oxford Street spędziłam mnóstwo czasu. Kupiłam trochę ciuchów i masę par but par butów. Usiadłam w kawiarence i czekałam aż przyniosą moją kawę.
-O mój boże dziewczyno wyglądasz zjawiskowo- Usłyszałam i zaczęłam się rozglądać. Stał przede mną mężczyzna w obcisłych rurkach i różowym topie.
-Że ja?- Spojrzałam się na niego z niedowierzaniem.
-Oczywiście, że ty. O mój Boże te włosy. Pracuję w agencji modelek, może chciałabyś przyjść na casting- Jak to możliwe? Ja? Przecież nie wyglądam jakoś specjalnie ładnie.
-Oczywiście- powiedziałam podekscytowana.
-Świetnie, trzymaj wizytówkę. Jutro o piętnastej w pokoju 113, papatki- I już go nie było. Wypiłam kawę i wróciłam do domu gdzie zastałam Maxa z Niną oraz Jayem.
-Co tam młoda?- Zapytał się mnie loczek.
-A świetnie.
-No właśnie widzę, że promieniejesz, mów co się stało?- Wtrącił się mój brat. Wzięłam dziewczynkę na ręce i zaczęłam się z nią bawić.
-Dostałam propozycję wzięcia udziału w castingu na modelkę.- Chłopaki cieszyli się razem ze mną. Stwierdzili nawet, że trzeba to opić.
Nathan jak wrócił również cieszył się moim szczęściem, a w nocy w sypialni dostałam prawdziwe gratulację.
Następnego dnia udałam się na ten casting. Dostałam się, ale było jedno ale, musiałam schudnąć dziesięć kilo w jak najkrótszym czasie. I tak zaczęła się moja jeszcze bardziej drakońska dieta.

2 komentarze:

  1. Fajny pomysl z ta propozycja na casting:)
    Nathan jest bardzo... uczuciowy?
    Tak, wlasnie tak chcialam napisac xd
    Czekam na wiecej i zycze weny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Omnomno mega Podoba mi się.
    Fajnie piszesz ;D
    Pozdrawiam Bella ;D

    ___________
    Zapraszam również na:

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń