Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 4 września 2012

CONVERSE + małe informacyjki ; )

Heeeejka ; 3
1. Jak tam pierwsze dni w szkole ? Bo u mnie ogólnie średnio.. Dużo nauki będzie, ale damy radę ! ; ) Mamy nowych pierwszoklasistów w gimnazjum i niezłą polewkę z nich.. KICI KICI i te sprawy.. Jeśli ktoś z  was jest w pierwszej kl gim, to sorka, nie chciałam Was obrazić : *
2. Druga sprawa jest taka, że moja kumpela sprzedaje conversy.. są w bdb stanie, a sprzedaje je z powodu za małego rozmiaru. Wklejam linkola i obczajajcie ; ) http://tablica.pl/oferta/sprzedam-trampki-converse-ID1sAOp.html
3. Olga - czekam na rozdział :*
4. Powodzenia Wam tam wszystkim życzę w tej szkole i wiem, że robię to dopiero pierwszy raz.. ale chciałabym Wam PODZIĘKOWAĆ Z CAŁEGO SERDUCHA, ZA TAKĄ LICZBĘ WYŚWIETLEŃ. ZAKŁADAJĄC TO OPOWIADANIE, MYŚLAŁAM, ŻE BĘDĘ TO PISAĆ WŁAŚCIWIE TYLKO DLA SIEBIE.. A Z DNIA NA DZIEŃ, Z TYGODNIA NA TYDZIEŃ, Z MIESIĄCA NA MIESIĄC, PRZYBYWA WAS TU WSZYSTKICH I NAWET NIE WIECIE JAK BARDZO MNIE TO CIESZY I ILE DLA MNIE ZNACZY. NAPRAWDĘ WAM BARDZO DZIĘKUJĘ ! :*:*:*:* JESTEŚCIE WSPANIAŁE, SERIO. + ZAPRASZAM DO OBSERWATORÓW ; )

2 komentarze:

  1. Hej sorry że nie dodałam rozdziału ale fatalnie się czuję, jakbyś mogła go napisać byłabym wdzięczna, bo ja po prostu nie daje sobie teraz rady.Prawie ciągle śpię. Byłabym naprawdę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahaha, mnie tam ci pierwszoklasiści denerwują bardziej niż śmieszą, ale trzeba im pokazać kto rządziw końcu. ;)
    + blog świetny to dużo wejść. ^o^

    OdpowiedzUsuń