Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 sierpnia 2012

Rozdział 33

  Wraz z Nathanem i Niną weszliśmy do domu. Głównie bawiliśmy się z małą. Potem Nath ją wykąpał i ułożył do snu.
-Nie mogę się doczekać aż nasze dziecko się urodzi- Przeszliśmy do pokoju na dole żeby Nathan nie musiał wchodzić na górę z tym cholernym gipsem.
-Będziesz wspaniałym ojcem- powiedziałam i pocałowałam chłopaka. Zaczęliśmy się namiętnie całować, potem zaczęliśmy zrzucać swoje ubrania i namiętnie się kochaliśmy.
Obudził mnie płacz dziecka. Wstałam do niej zmieniłam pieluszkę i dałam jeść, dodatkowo ją przebrałam.
-Amy wpadłem na pomysł- powiedział z entuzjazmem mój mąż.
-Jaki?
-Weźmy Ninę do Max'a, przecież to jest urazówka nic się jej nie stanie
-To rzeczywiście dobry pomysł, w nagrodę masz buziaka- Pocałowałam go i zajęłam się szykowaniem Niny.
Gdy byliśmy gotowi pojechaliśmy do szpitala. Nie mogłam doczekać się miny mojego brata gdy zobaczy swoją córkę. 
-Cześć braciszku, jak się czujesz?- Zapytałam się wchodząc do sali 
-Lepiej niż wczoraj- Odpowiedział. Było widać że jest czymś przygnębiony, domyślałam się przez co.
-Mamy dla ciebie niespodziankę- powiedziałam, i wtedy Nathan wszedł z małą Niną.
-NINA!!!- Krzyknął Max. Nath dał Max'owi jego córeczkę. Miło było popatrzeć jak on cieszył się z tego że ją widzi.- Dziękuje wam- powiedział a po jego policzkach zaczęły spływać łzy. 
Resztę dnia spędziliśmy z nim. Później oczywiście dołączyła do nas reszta.
-Nath, zabierz Ninę i pojedz z Kelsey i Tom'em do domu, ja zostanę na noc z max'em
-Daj spokój Amy nie jestem dzieckiem- Starał się wybronić mój brat ale nie dałam się przekonać. 
I w sumie cały pobyt Max'a w szpitalu tak wyglądał. Na szczęście jeszcze dzisiaj dostał wypis. Na razie zamieszka ze mną i z Nath'em.
Mój najgorszy rozdział Ever. Nie miałam żadnej weny i żadnego pomysłu. Pozostaje nadzieja że druga autorka mnie uratuje. Jak zwykle obiecuję poprawę.

2 komentarze:

  1. Nie najgorszy ! Żaden twój rozdział i Amy nie jest zły, wręcz całe opowiadanie jest cudowne ! ♥
    Czasami są krótsze i dłuższe. Ale i tak są zajebiste !
    Życzę weny i czekam na nex'ta :*
    Sykesówna ♥ ( Gabryśka Wu )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie mów, że najgorszy :)
    Jest świetny! :D i czekam na następny ;]
    Weny ;>

    OdpowiedzUsuń