Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 lipca 2012

MAM PROPOZYCJĘ : >

Słuchajcie, przyszedł mi do głowy pomysł, aby to opowiadanie pisała ze mną jeszcze jedna osoba. Nie wiem czy to wypali, ale mam nadzieję, że tak. Myślę, że gdyby była tutaj jeszcze jedna osoba, to opowiadanie mogłoby nabrać '' kolorów '', że tak powiem. A więc, jeśli ktokolwiek z Was byłby chętny do '' współpracowania '' ze mną, proszę zostawić komentarz. Wtedy podam tej osobie mój numer gg, lub e-mail'a, na który mogłaby mi przysłać '' próbny '' rozdział. Jeśli byłybyście chętne, a obawiacie się, że nie dacie rady lub w jakimś czasie zabraknie Wam pomysłów, nie martwcie się, w razie czego zawsze będziecie mogły zrezygnować. PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ, MIŚKI : 3

1 komentarz:

  1. Coś czuję, że jestem chętna spróbować, często siadam przed komputerem więc czasu do 2 września mi nie braknie . ; )jbc. gg : 37709876 :D

    OdpowiedzUsuń